Klankbordgroep Maritiem Cluster: samen werken aan plannen

Foto met mensen aan tafel met in het midden het woord Klankbordgroep

In het najaar van 2025 is de Klankbordgroep voor het Maritiem Cluster Den Helder van start gegaan. Deze groep brengt bewoners, ondernemers en organisaties samen om mee te denken over de ontwikkeling van het gebied rond Nieuwe Diep – Nieuwe Werk, Willemsoord en de Binnenhaven.

Klankbordgroep van start

Leden van de klankbordgroep in overleg met elkaar.

Een van de manieren waarop inwoners kunnen meedenken is via de klankbordgroep Gebied Nieuwe Diep/Nieuwe Werk. Deze groep bestaat uit vijftien vertegenwoordigers uit het gebied.